Επιχειρηματικότητα και Συστήματα Επικοινωνίας Τουριστικών Επιχειρήσεων

Βασιλική Κατσώνη

Περιγραφή

Το μάθημα αυτό στοχεύει στην ενημέρωση του σπουδαστή του τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων, ώστε αυτός να είναι σε θέση να κατανοήσει την έννοια και το περιεχόμενο της επιχειρηματικότητας και δη της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό τομέα. Επίσης το μάθημα, προσφέρει τη δυνατότητα στον σπουδαστή να είναι σε θέση να εξεύρει τα κατάλληλα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει στην επιδίωξη της επιχειρηματικότητας.

Ακόμη, η εξοικείωση των φοιτητών με μεθόδους αποτελεσματικής επιχειρησιακής επικοινωνίας, βασισμένες σε θεωρητικές γνώσεις και εφαρμογές προσαρμοσμένες τόσο στο πλαίσιο της Διοικητικής επιστήμης όσο και στις ιδιαιτερότητες των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων στη χώρα μας και διεθνώς, αποτελεί στόχο του μαθήματος. Οι νέες τεχνολογίες προσφέρονται ως ένα θαυμάσιο εργαλείο επικοινωνίας, μάρκετινγκ και προβολής από τουριστικά γραφεία και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, οι οποίες βοηθούν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των τουριστικών επιχειρήσεων κάθε είδο

Περισσότερα  
CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Ενότητες

Εξετάζονται οι τρόποι και διάφορα είδη επικοινωνίας μέσα στις επιχειρήσεις.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο σπουδαστής την έννοια της επικοινωνίας, τη διαδικασία της επικοινωνίας, τους φραγμούς.

Λέξεις Κλειδιά

Επικοινωνία, τηλεπικοινωνία, συγγενής διαφωνία, αποτέλεσμα φωτοστέφανου, hallo- horn effect.

Εξετάζονται οι τρόποι και διάφορα είδη επικοινωνίας μέσα στις επιχειρήσεις.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο σπουδαστής τα λάθη αντίληψης και τα είδη επιχειρησιακής επικοινωνίας.

Λέξεις Κλειδιά

Τυπική επικοινωνία, άτυπη επικοινωνία, εσωτερική, εξωτερική, οριζόντια, κάθετη, διαπροσωπική.

Αναλυτική παρουσίαση των ειδών επιχειρησιακής επικοινωνίας: τυπική, άτυπη, εσωτερική, εξωτερική, κάθετη, διαπροσωπική.

Στόχοι Ενότητας

Να μάθει ο φοιτητής τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών μορφών της επιχειρησιακής επικοινωνίας.

Λέξεις Κλειδιά

Κανάλι επικοινωνίας, διοικητική διαδικασία, εμπιστοσύνη.

Μέσα επικοινωνίας, μέθοδοι επικοινωνίας και επιλογή μεθόδου ανά περίπτωση.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τα μέσα της επικοινωνίας και πως επιλέγει μέσο σε κάθε περίπτωση.

Λέξεις Κλειδιά

Γραπτό μέσο, γραπτό επιχειρησιακό μήνυμα, μη προφορική επικοινωνία.

Ενεργητική ακρόαση, γλώσσα σώματος, τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας και καλής ακρόασης.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής πως μπορεί αν πετύχει αποτελεσματική επικοινωνία μέσω της καλής ακρόασης.

Λέξεις Κλειδιά

Ενεργητική ακρόαση.

Αποτελεσματικά εργαλεία πειθούς, μέθοδοι προφορικής επικοινωνίας, ομαδική κατάρτιση, μη προφορική επικοινωνία.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τη σημασία της ομιλίας και της γλώσσας του σώματος.

Λέξεις Κλειδιά

Λεκτικές ιδιότητες, μη λεκτικές ιδιότητες, γλώσσα σώματος.

Θεωρίες παρακίνησης και σύγκριση θεωριών.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τα είδη και τα χαρακτηριστικά των διαφόρων θεωριών παρακίνησης.

Λέξεις Κλειδιά

Θεωρίες παρακίνησης, θεωρία αναγκών, θεωρία κινήτρων, θεωρία προσδοκιών.

Θεωρίες παρακίνησης και σύγκριση θεωριών.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τα είδη και τα χαρακτηριστικά των διαφόρων θεωριών παρακίνησης.

Λέξεις Κλειδιά

Θεωρίες παρακίνησης, θεωρία αναγκών, θεωρία κινήτρων, θεωρία προσδοκιών.

Διοικητικά στιλ, διοικητικό πλέγμα, κανόνες οργάνωσης.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τα διαφορετικά είδη διοίκησης.

Λέξεις Κλειδιά

Διοικητικό πλέγμα, διοικητικό στιλ, πρόγραμμα  κοινωνικοποίησης.

Έννοια επιχειρηματικότητας, καινοτόμος επιχειρηματίας, βασικές ικανότητες επιχειρηματικότητας, ευρωπαϊκή στρατηγική, εκπαιδευτικά προγράμματα, επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής την έννοια της επιχειρηματικότητας.

Λέξεις Κλειδιά

Επιχειρηματικότητα, καινοτομία, business plan, ρητή/άρρητη επιχειρηματικότητα.

Τουριστικές τάσεις, βασικές αρχές  νέου τουρισμού, δράσεις και προγράμματα για νέο τουρισμό.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τις αλλαγές των τουριστικών τάσεων, να μάθει τις αρχές του νέου τουρισμού, τις δράσεις και τα προγράμματα που υλοποιούνται.

Λέξεις Κλειδιά

Βιώσιμη ανάπτυξη, ιατρικός τουρισμός, συνεδριακός τουρισμός, spin-off, spin-out.

Μεταβολές στην επιχείρηση, εξέλιξη των ICT, E-commerce, e-mail, ηλεκτρονικές πληρωμές, βασικά επιχειρηματικά μοντέλα, intranet, extranet, e-shop, one-stop-shop.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής τις μεταβολές στο πλαίσιο της επιχείρησης από τις αλλαγές στην τεχνολογία.

Λέξεις Κλειδιά

e-commerce, e-business, electronic marketplace, Electronic Data Interchange (EDI), intranet, extranet, e-shop, one-stop-shop, ΚΕΤΑ.

Καινοτομία, κατηγορίες καινοτομιών, καινοτομία στην Ελλάδα, γενιές καινοτομικής διαδικασίας, καινοτομία και ξενοδοχεία, παραδείγματα.

Στόχοι Ενότητας

Να κατανοήσει ο φοιτητής την έννοια της καινοτομίας και τη σημασία της για τα ελληνικά ξενοδοχεία.

Λέξεις Κλειδιά

Καινοτομία.

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A+

Αρ. Επισκέψεων :  6259
Αρ. Προβολών :  27044

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -