Διαδικτυακές Συναλλαγές στον Τουρισμό (Θ)
Βασιλική Κατσώνη
Το συγκεκριμένο μάθημα περιλαμβάνει μία συνολική αντιμετώπιση θεωρητικών και πρακτικών προσεγγίσεων και προσμίξεων, οι οποίες μπορούν δυνητικά να αναφέρονται σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα (λ.χ. μικρομεσαίες, συνεταιριστικές, μεγάλες επιχειρήσεις και μονάδες, αλυσίδες, κ.ο.κ.). Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται διεξοδικά τα θέματα της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της οργάνωσης κάθε λογής τουριστικής επιχείρησης με όλως ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια, στο περιεχόμενο και ιδίως στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού τουρισμού. Η υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων προώθησης και υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος κάθε χώρας, τόσο από τους εθνικούς και τοπικούς φορείς όσο και από τις επιχειρήσεις του κλάδου, μπορεί να εξασφαλίσει επίπεδα ποιότητας και διαφοροποίησης των υπηρεσιών, που εν τέλει οδηγούν σε αύξηση του μεριδίου της χώρας στη διεθνή τουριστική ζήτηση. Οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία, αφορά τομείς που θα αναλυθούν ιδιαίτερα στο μάθημα, όπως:
- Το διαδίκτυο
- Το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Η διαχείριση του τουριστικού προορισμού (Destination Management Organization- DMO)
- Τα γεωγραφικά πληροφοριακά συστήματα
- Ασύρματες ηλεκτρονικές ετικέτες
- Η χρήση τεχνολογιών κινητής πλατφόρμας στον τουρισμό (m-tourism)
- Τα «έξυπνα» συστήματα μέτρησης - ανάλυσης δεδομένων στον τουρισμό.
Το συγκεκριμένο μάθημα περιλαμβάνει μία συνολική αντιμετώπιση θεωρητικών και πρακτικών προσεγγίσεων και προσμίξεων, οι οποίες μπορούν δυνητικά να αναφέρονται σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα (λ.χ. μικρομεσαίες, συνεταιριστικές, μεγάλες επιχειρήσεις και μονάδες, αλυσίδες, κ.ο.κ.). Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται διεξοδικά τα θέματα της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της οργάνωσης κάθε λογής τουριστικής επιχείρησης με όλως ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια, στο περιεχόμενο και ιδίως στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού τουρισμού. Η υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων προώθησης και υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος κάθε χώρας, τόσο από τους εθνικούς και τοπικούς φορείς όσο και από τις επιχειρήσεις του κλάδου, μπορεί να εξασφαλίσει επίπεδα ποιότητας και διαφοροποίησης των υπηρεσιών, που εν τέλει οδηγούν σε αύξηση του μεριδίου της χώρας στη διεθνή τουριστική ζήτηση. Οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία, αφορά τομείς που θα αναλυθού
Το συγκεκριμένο μάθημα περιλαμβάνει μία συνολική αντιμετώπιση θεωρητικών και πρακτικών προσεγγίσεων και προσμίξεων, οι οποίες μπορούν δυνητικά να αναφέρονται σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα (λ.χ. μικρομεσαίες, συνεταιριστικές, μεγάλες επιχειρήσεις και μονάδες, αλυσίδες, κ.ο.κ.). Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται διεξοδικά τα θέματα της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της οργάνωσης κάθε λογής τουριστικής επιχείρησης με όλως ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια, στο περιεχόμενο και ιδίως στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού τουρισμού. Η υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων προώθησης και υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος κάθε χώρας, τόσο από τους εθνικούς και τοπικούς φορείς όσο και από τις επιχειρήσεις του κλάδου, μπορεί να εξασφαλίσει επίπεδα ποιότητας και διαφοροποίησης των υπηρεσιών, που εν τέλει οδηγούν σε αύξηση του μεριδίου της χώρας στη διεθνή τουριστική ζήτηση. Οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία, αφορά τομείς που θα αναλυθού
Περιγράφονται:
- Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)/ Information and Communication Technologies (ICT)
- Στάδια εξέλιξης ICT
- Η εφαρμογή των ICΤ στον τουρισμό
Λέξεις Κλειδιά
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), Information and Communication Technologies (ICT)
Περιγράφονται:
- Ο ηλεκτρονικός τουρισμός (e-Tourism)
- Οι χρήσεις εφαρμογών και εργαλείων ICT στον τομέα της επεξεργασίας πληροφοριών
Λέξεις Κλειδιά
Hλεκτρονικός τουρισμός, e-Tourism
Περιγράφονται:
- Ο ρόλος του διαδικτύου στην τουριστική βιομηχανία
- Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Διαδικτύου στον τουρισμό και στους πελάτες του
Λέξεις Κλειδιά
Διαδίκτυο, internet, τουρισμός
Περιγράφεται το ηλεκτρονικό εμπόριο:
- Μοντέλα
- Οφέλη
Λέξεις Κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Περιγράφονται:
- Ο τουριστικός προορισμός
- Τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και προώθησης προορισμών
Λέξεις Κλειδιά
Τουριστικός προορισμός
Περιγράφονται οι χρήσεις των τεχνολογιών ICTs από τους DMO.
Λέξεις Κλειδιά
Τουριστικός προορισμός, Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), Information and Communication Technologies (ICT)
Περιγράφονται:
- Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Mobile-commerce)
Λέξεις Κλειδιά
Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Mobile-commerce)
Περιγράφονται οι λειτουργίες και οι σκοποί των Τουριστικών Καναλιών Διανομής.
Λέξεις Κλειδιά
Κανάλια διανομής, e-tourism
Περιγράφονται:
- Η εφαρμογή των ΤΠΕ στις Αεροπορικές Εταιρείες
- Τα συστήματα CRSs
- Τα συστήματα GDSs
- e-ticketing
Λέξεις Κλειδιά
Συστήματα CRSs, συστήματα GDSs, Sabre, Worldspan, Amadeus, Galileo, e-ticketing
Περιγράφεται το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing), οι διαφορές του με το παραδοσιακό marketing, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του.
Λέξεις Κλειδιά
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing
Περιγράφονται τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο διαδίκτυο και οι τρόποι αξιοποίησης του στη διαφήμιση.
Λέξεις Κλειδιά
Διαφήμιση, internet
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 5336
Αρ. Προβολών : 27290
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -