Διαδικτυακές Συναλλαγές στον Τουρισμό (Θ)

Βασιλική Κατσώνη

Περιγραφή

Το συγκεκριμένο μάθημα περιλαμβάνει μία συνολική αντιμετώπιση θεωρητικών και πρακτικών προσεγγίσεων και προσμίξεων, οι οποίες μπορούν δυνητικά να αναφέρονται σε όλες τις κατηγορίες επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα (λ.χ. μικρομεσαίες, συνεταιριστικές, μεγάλες επιχειρήσεις και μονάδες, αλυσίδες, κ.ο.κ.). Στο πλαίσιο αυτό αναλύονται διεξοδικά τα θέματα της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της οργάνωσης κάθε λογής τουριστικής επιχείρησης με όλως ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια, στο περιεχόμενο και ιδίως στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού τουρισμού. Η υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων προώθησης και υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος κάθε χώρας, τόσο από τους εθνικούς και τοπικούς φορείς όσο και από τις επιχειρήσεις του κλάδου, μπορεί να εξασφαλίσει επίπεδα ποιότητας και διαφοροποίησης των υπηρεσιών, που εν τέλει οδηγούν σε αύξηση του μεριδίου της χώρας στη διεθνή τουριστική ζήτηση.  Οι εφαρμογές του ηλεκτρονικού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία,  αφορά τομείς που θα αναλυθού

Περισσότερα  
CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Ενότητες

Περιγράφονται:

  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)/ Information and Communication Technologies (ICT)
  • Στάδια εξέλιξης ICT
  • Η εφαρμογή των ICΤ στον τουρισμό

Λέξεις Κλειδιά

Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ),  Information and Communication Technologies (ICT)

Περιγράφονται:

  • Ο ηλεκτρονικός τουρισμός (e-Tourism)
  • Οι χρήσεις εφαρμογών και εργαλείων ICT στον τομέα της επεξεργασίας πληροφοριών

Λέξεις Κλειδιά

Hλεκτρονικός τουρισμός, e-Tourism

Περιγράφονται:

  • Ο ρόλος του διαδικτύου στην τουριστική βιομηχανία
  • Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Διαδικτύου στον τουρισμό και στους πελάτες του

Λέξεις Κλειδιά

Διαδίκτυο, internet, τουρισμός

Περιγράφεται το ηλεκτρονικό εμπόριο:

  • Μοντέλα
  • Οφέλη

Λέξεις Κλειδιά

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Περιγράφονται:

  • Ο τουριστικός προορισμός
  • Τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης και προώθησης προορισμών

Λέξεις Κλειδιά

Τουριστικός προορισμός

Περιγράφονται οι χρήσεις των τεχνολογιών ICTs από τους DMO.

Λέξεις Κλειδιά

Τουριστικός προορισμός, Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ),  Information and Communication Technologies (ICT)

Περιγράφονται:

  • Το Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Mobile-commerce)

Λέξεις Κλειδιά

Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Mobile-commerce)

Περιγράφονται οι λειτουργίες και οι σκοποί των Τουριστικών Καναλιών Διανομής.

Λέξεις Κλειδιά

Κανάλια διανομής, e-tourism

Περιγράφονται:

  • Η εφαρμογή των ΤΠΕ στις Αεροπορικές Εταιρείες
  • Τα συστήματα CRSs
  • Τα συστήματα GDSs
  • e-ticketing

Λέξεις Κλειδιά

Συστήματα CRSs, συστήματα GDSs, Sabre, Worldspan, Amadeus, Galileo, e-ticketing

Περιγράφεται το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing), οι διαφορές του με το παραδοσιακό marketing, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του.

Λέξεις Κλειδιά

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, e-marketing

Περιγράφονται τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο διαδίκτυο και οι τρόποι αξιοποίησης του στη διαφήμιση.

Λέξεις Κλειδιά

Διαφήμιση, internet

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  5201
Αρ. Προβολών :  24585

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -