Πληροφοριακή Παιδεία
Στέλλα Κορομπίλη
Η πληροφοριακή επάρκεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη δια βίου μάθηση. Είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων. Συνεπώς, η ανάπτυξη αυτής της επάρκειας θα πρέπει να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών χρόνων. Την περίοδο αυτή οι βιβλιοθηκονόμοι, ως τμήμα της κοινότητας μάθησης και ως ειδικοί στη διαχείριση της πληροφορίας, θα πρέπει να αναλαμβάνουν ένα σημαντικό ρόλο στη διευκόλυνση της πληροφοριακής παιδείας. Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στην έννοια, στο ρόλο και στη σημαντικότητα της πληροφοριακής παιδείας και να επισημάνει το σημαντικό ρόλο των βιβλιοθηκών.
ΛιγότεραΗ πληροφοριακή επάρκεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη δια βίου μάθηση. Είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων. Συνεπώς, η ανάπτυξη αυτής της επάρκειας θα πρέπει να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών χρόνων. Την περίοδο αυτή οι βιβλιοθηκονόμοι, ως τμήμα της κοινότητας μάθησης και ως ειδικοί στη διαχείριση της πληροφορίας, θα πρέπει να αναλαμβάνουν ένα σημαντικό ρόλο στη διευκόλυνση της πληροφοριακής παιδείας. Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στην έννοια, στο ρόλο και στη σημαντικότητα της πληροφοριακής παιδείας και να επισημάνει το σημαντικό ρόλο των βιβλιοθηκών.
Η πληροφοριακή επάρκεια είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη δια βίου μάθηση. Είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων. Συνεπώς, η ανάπτυξη αυτής της επάρκειας θα πρέπει να πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών χρόνων. Την περίοδο αυτή οι βιβλιοθηκονόμοι, ως τμήμα της κοινότητας μάθησης και ως ειδικοί στη διαχείριση της πληροφορίας, θα πρέπει να αναλαμβάνουν ένα σημαντικό ρόλο στη διευκόλυνση της πληροφοριακής παιδείας. Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στην έννοια, στο ρόλο και στη σημαντικότητα της πληροφοριακής παιδείας και να επισημάνει το σημαντικό ρόλο των βιβλιοθηκών.
Στην ενότητα αυτή περιγράφονται βασικές έννοιες όπως αυτή της Επιστήμης της Πληροφόρησης.
Στόχοι Ενότητας
Με το πέρας της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Γνωρίζουν βασικές έννοιες που σχετίζονται με την Πληροφοριακή παιδεία.
Λέξεις Κλειδιά
Πληροφοριακή παιδεία, Επιστήμη της πληροφόρησης.
Στην ενότητα αυτή αναλύονται βασικές έννοιες όπως τι είναι πληροφορία, τι είναι πληροφοριακός γραμματισμός, ποια η συνάφεια και οι αξίες της πληροφορίας.
Στόχοι Ενότητας
Με το πέρας της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Γνωρίζουν βασικές έννοιες που σχετίζονται με τον Πληροφοριακό γραμματισμό.
Λέξεις Κλειδιά
Πληροφοριακός γραμματισμός, πληροφορία, κριτική σκέψη.
Στην ενότητα αυτή αναλύεται σε βάθος η έννοια και τα χαρακτηριστικά του Πληροφοριακού γραμματισμού, της Πληροφοριακής παιδείας και το ρόλο της κριτικής σκέψεις.
Στόχοι Ενότητας
Με το πέρας της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Γνωρίζουν σε βαθύτερο επίπεδο τις έννοιες και τα χαρακτηριστικά Πληροφοριακού γραμματισμού και της Πληροφοριακής παιδείας καθώς και το συσχετισμό τους με την κριτική σκέψη και το ρόλο της.
Λέξεις Κλειδιά
Πληροφοριακός γραμματισμός, Πληροφοριακή παιδεία, Κριτική σκέψη.
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται η έννοια της Πληροφοριακής συμπεριφοράς καθώς και σχετικοί ορισμοί.
Στόχοι Ενότητας
Με το πέρας της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Γνωρίζουν την έννοια της Πληροφοριακής συμπεριφοράς και τους ορισμούς αυτής.
Λέξεις Κλειδιά
Πληροφοριακή συμπεριφορά.
Στην ενότητα αυτή περιγράφεται ο ρόλος των βιβλιοθηκών στην παροχή πληροφοριακής παιδείας.
Στόχοι Ενότητας
Με το πέρας της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Γνωρίζουν το ρόλο των βιβλιοθηκών στην παροχή πληροφοριακής παιδείας.
Λέξεις Κλειδιά
Πληροφοριακή παιδεία.
Στην ενότητα αυτή περιγράφονται θεωρίες μάθησης όπως ο συμπεριφορισμός και ο επικοιδομιτισμός.
Στόχοι Ενότητας
Με το πέρας της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Γνωρίζουν βασικές θεωρίες μάθησης.
Λέξεις Κλειδιά
Θεωρίες μάθησης, συμπεριφορισμός, επικοιδομιτισμός.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 1852
Αρ. Προβολών : 13521
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -