Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Εισαγωγή
  2. Διδακτικός σχεδιασμός
  3. Σχέδιο μαθήματος
  4. Υλοποίηση Μαθήματος Ηλεκτρονικής Μάθησης στο Διαδικτυακό Σύστημα Moodle

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

  • Περιγράφουν τις βασικές θεωρίες μάθησης και να επεξηγούν τα σχετικά διδακτικά μοντέλα.
  • Υλοποιούν εκπαιδευτικά σχέδια και να επιλέγουν τις κατάλληλες εκπαιδευτικές τεχνικές
  • Χρησιμοποιούν διδακτικές μεθόδους κατάλληλες για τη διδασκαλία του αντικειμένου της πληροφορικής
  • Σχεδιάζουν και υλοποιούν κατάλληλο μαθησιακό υλικό
  • Οργανώνουν δραστηριότητες αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας
  • Αξιολογούν εκπαιδευτικό λογισμικό με στόχο την ένταξή του στη μαθησιακή διαδικασία, βασιζόμενοι σε αρχές και καλές πρακτικές σχεδιασμού εκπαιδευτικού λογισμικού
  • Χρησιμοποιούν και να εκτιμούν τα συστήματα μαθησιακής τεχνολογίας, ως βασικά εργαλεία για τον εμπλουτισμό των μαθησιακών περιβαλλόντων και την αύξηση του εύρους επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτών-εκπαιδευόμενων
  • Αξιοποιούν τα διεθνή πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
  • Εκτιμούν τις ερευνητικές τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  1. Newby Timothy J., Stepich Donald A., Lehman James D., Russel James D., Εκπαιδευτική τεχνολογία για διδασκαλία και μάθηση, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009.
  2. O’Dick W., Carey L., O’Carey J., The Systematic Design of Instruction, 6th ed., 1990.
  3. MacDonald J., Blended Learning and Online Tutoring: A Good Practice Guide, Gower, 2005

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν αναφέρονται

Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Κλειώ Σγουροπούλου

Βιογραφικό

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

Newby Timothy J., Stepich Donald A., Lehman James D., Russel James D., Εκπαιδευτική τεχνολογία για διδασκαλία και μάθηση, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009.