Ερώτηση 1 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 1η: Η “Word of mouth” επικοινωνία

Ερώτηση 2 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 2η: Τα Social Media

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 3η: Οι Tεχνολογίες Web 2.0

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 4η: Ο όρος Social Marketing (κοινωνικό Μάρκετινγκ) αφορά στο μάρκετινγκ εκείνο που

Ερώτηση 5 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 5η: Οι εικονικές κοινότητες γίνονται μια ισχυρή δύναμη στον κόσμο του τουρισμού, δεδομένου ότι χρησιμεύουν ως ένα πλαίσιο επικοινωνίας πελάτη-προς-πελάτη ή πελάτη-προς-τοπικής κοινότητας και όχι με τη μορφή του

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 6η: Οι ιστότοποι έχουν αλλάξει άρδην, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να συμμετέχουν και να γίνουν πλέον χρήστες και όχι απλοί

Ερώτηση 7 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 7η: Οι ιστότοποι έχουν αλλάξει άρδην, καθώς έπαψαν να είναι στατικοί και έγιναν διαδραστικοί, συνεργατικοί και

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 8η: Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης

Ερώτηση 9 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 9η: Οι εφαρμογές των Social Media, όλο και περισσότερο χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών

Ερώτηση 10 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ερώτηση 10η: Με την εγγραφή του χρήστη στο LinkedIn, δημιουργείται ένα προφίλ το οποίο έχει σαφώς