10. Η Γνωστική Και Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη Στη Σχολική Ηλικία

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται τα επιτεύγματα του παιδιού στο γνωστικό τομέα στο στάδια της συγκεκριμένης σκέψης, σύμφωνα με τη θεωρία του Piaget. Επίσης αναλύονται δύο διαστάσεις της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο, η διαμόρφωση της αυτοεκτίμησης και οι διαπροσωπικές σχέσεις με τους συνομήλικους και παρουσιάζεται η επίδρασή τους στη συνολική ανάπτυξη του παιδιού και διαμόρφωση της προσωπικότητάς του.

Στόχοι Ενότητας

Βασικός στόχος της ενότητας αυτής είναι η κατανόηση της προόδου που έχει συντελεστεί σε ένα τυπικά αναπτυσσόμενο παιδί στον τομέα της γνωστικής ανάπτυξης κατά τη σχολική ηλικία, καθώς και η αναγνώριση του σημαντικού ρόλου της υψηλής αυτοεκτίμησης και των θετικών διαπροσωπικών σχέσεων στην ανάπτυξη του παιδιού.

Λέξεις Κλειδιά

Συγκεκριμένη σκέψη, στάδιο τυπικών συλλογισμών, Piaget, αυτοεκτίμηση, κοινωνικές συναλλαγές, κοινωνική αλληλεπίδραση, φιλία