Εισαγωγή στην Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα

Αναλύεται ο ορισμός της Προσαρμοσμένης κινητικής δραστηριότητας, η συμβολή της στην  αναπηρία, οι προσαρμογές της, τα γνωστικά της πεδία, οι σκοποί της,  το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, οι υποστηρικτικές υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά πλαίσια και η ένταξη.

Βιβλιογραφία

  1. Altman B. Disability Definitions, Models, Classification Schemes, and Applications. In G. AK. Seelman, M. Bury (Eds.), Handbook of Disability Studies . New York: Sage    Publications, 2001.
  2. Auxter D, Pyfer J, Zittel L, Roth K. (Ed.). Principles and Methods of Adapted Physical Education and Recreation. New York, NY: McGraw-Hill, 2010.
  3. Birmingham G, et al. Pennsylvania Physical Therapy Association Guidelines  for the Practice of Physical Therapy in Educational Settings.Pennsylvania Physical Therapy Association Pediatric Special Interest Group, 2006.
  4. Kelly L. (2006). Adapted physical education national standards (2nd ed.). Champaign, IL: Human Kinetics.
  5. National Association for Sport and Physical Education (NASPE). Moving into the future: National standards for physical education (2nd ed.). Reston, VA: NASPE, 2004.
  6. Oliver M. Understanding Disability from Theory to Practice.   London: MacMillan Press, 1996.
  7. Sherrill C. Adapted physical activity recreation and sport. Cross disciplinary and lifespan. 6th ed.  New York,USA. McGraw-Hill, 2004.
  8. Spencer K. “Related Services and Transition.” Presented at the Statewide School Therapy Conference, Wisconsin Dells, WI, October 27, 2006.
  9. Winnick JP. (Ed.). Adapted Physical Education and Sport.Champaign, IL: Human Kinetics, 2000.
  10. Αγγελοπούλου-Σακαντάμη. Ειδική Αγωγή, αναπτυξιακές και χρόνιες μειονεξίες. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004. 
  11. Κουτσούκη Δ. Ειδική Φυσική Αγωγή, Θεωρία και Πρακτική. Εκδόσεις Συμμετρία, Αθήνα, 1997.

Λέξεις Κλειδιά

Προσαρμοσμένη κινητική αγωγή, αναπηρία, ένταξη.