Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή (Θ)
Ενότητες
Εισαγωγή στην Προσαρμοσμένη Κινητική Δραστηριότητα
Αναλύεται ο ορισμός της Προσαρμοσμένης κινητικής δραστηριότητας, η συμβολή της στην αναπηρία, οι προσαρμογές της, τα γνωστικά της πεδία, οι σκοποί της, το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, οι υποστηρικτικές υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά πλαίσια και η ένταξη.
Βιβλιογραφία
- Altman B. Disability Definitions, Models, Classification Schemes, and Applications. In G. AK. Seelman, M. Bury (Eds.), Handbook of Disability Studies . New York: Sage Publications, 2001.
- Auxter D, Pyfer J, Zittel L, Roth K. (Ed.). Principles and Methods of Adapted Physical Education and Recreation. New York, NY: McGraw-Hill, 2010.
- Birmingham G, et al. Pennsylvania Physical Therapy Association Guidelines for the Practice of Physical Therapy in Educational Settings.Pennsylvania Physical Therapy Association Pediatric Special Interest Group, 2006.
- Kelly L. (2006). Adapted physical education national standards (2nd ed.). Champaign, IL: Human Kinetics.
- National Association for Sport and Physical Education (NASPE). Moving into the future: National standards for physical education (2nd ed.). Reston, VA: NASPE, 2004.
- Oliver M. Understanding Disability from Theory to Practice. London: MacMillan Press, 1996.
- Sherrill C. Adapted physical activity recreation and sport. Cross disciplinary and lifespan. 6th ed. New York,USA. McGraw-Hill, 2004.
- Spencer K. “Related Services and Transition.” Presented at the Statewide School Therapy Conference, Wisconsin Dells, WI, October 27, 2006.
- Winnick JP. (Ed.). Adapted Physical Education and Sport.Champaign, IL: Human Kinetics, 2000.
- Αγγελοπούλου-Σακαντάμη. Ειδική Αγωγή, αναπτυξιακές και χρόνιες μειονεξίες. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.
- Κουτσούκη Δ. Ειδική Φυσική Αγωγή, Θεωρία και Πρακτική. Εκδόσεις Συμμετρία, Αθήνα, 1997.
Λέξεις Κλειδιά
Προσαρμοσμένη κινητική αγωγή, αναπηρία, ένταξη.