Εγκεφαλική παράλυση και προσαρμοσμένη φυσική δραστηριότητα

Ανάλυση της εγκεφαλικής παράλυσης, της αιτιολογίας, επιδημιολογίας, ταξινόμησης, των εκπαιδευτικών και θεραπευτικών παρεμβάσεων, των εργαλείων  αξιολόγησης λειτουργικότητας στην ΕΠ καθώς και προγραμμάτων Προσαρμοσμένης κινητικής αγωγής

Βιβλιογραφία

  1. Anttila H, Autti-Ramo I, Suoranta J, et al. Effectiveness of physical therapy interventions for children with cerebral palsy: A systematic review. BMC Pediatr, 2008; 8(14): 1-31.
  2. Bruininks RH, Bruininks BD. Test of Motor Proficiency. 2nd edition.Manual: AGS Publishing, Circle Pines Minnesota, 2005.
  3. Bruininks RH. Bruininks Oseretsky test of motor proficiency. American Guidance Service, Circle pines Minnesota, 1978.
  4. Chrysagis N, Skordilis K, Tsiganos G, Koutsouki D. Validity evidence of the Lateral Step Up (LSU) test for adolescents with spastic cerebral palsy. Disability and Rehabilitation, 2013; 35(11): 875-80.
  5. Cools W, Martelaer KD, Samaey C, Andries C. “Movement Skill Assesment of Typically Developing Preschool Children: A Review of Seven Movement Skill Assesment Tools”. J Sports Sci Med, 2009; 8 (2):154–168.
  6. Ellenberg JH, Nelson KB. "The association of cerebral palsy with birth asphyxia: A definitionaquagmire. “Developmental medicine and child  neurology, 2013; 55 (3):210–6. 
  7. Kandrali I, Kastimanis G, Chistoulas K, et al. The influence of an adopted exercise program on the development of the gross motor function and performance in adolescents with spastic hemilegia. Inquiries in Sport and Physical Education, 2006; 4: 45-56.
  8. King G, Law M, King S, et al. Children’s Assessment of Participation and Enjoyment (CAPE) and Preferences for Activities of Children (PAC). San Antonio, TX: Harcourt Assessment, Inc, 2004.
  9. Novak I, McIntyre S, Morgan C, et al. A systematic review of interventions for children with cerebral palsy: State of the evidence. Developmental Medicine and Child Neurology, 2013; 55: 885-910.
  10. Odding E, Roebroek ME, Stam JH. The epidemiology of cerebral palsy: Incidence, impairments and risk factors. Disabil Rehabil,  2006; 28: 183-191.
  11. Orelove FP, Sobsey D, Silberman RK. Educating children with multiple disabilities: A collaborative approach. Baltimore: Paul H. Brookes, 2004.
  12. Rosenbaum P, Paneth N, Leviton A, et al. A report: The definition and classification of cerebral palsy. 2006. Dev Med Child Neurol, 2007;109: S8-S14.
  13. Rosembaum PL, Palisano RJ, Bartlett DJ, et al. Development of the gross motor function classification system for cerebral palsy. Dev Med Child Neurol, 2008; 50: 249-53.
  14. Αγγελοπούλου-  Σακαντάμη. Ειδική Αγωγή, αναπτυξιακές και χρόνιες μειονεξίες. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004. 
  15. Κουτσούκη Δ. Ειδική Φυσική Αγωγή, Θεωρία και Πρακτική. Εκδόσεις Συμμετρία, Αθήνα, 1997.

Λέξεις Κλειδιά

εγκεφαλική παράλυση, προσαρμοσμένη κινητική αγωγή, άσκηση, αθλήματα